image1 image2 image3 image4 image5 image6

Το μελλον δεν δωριζεται, ειναι δικο μας επιτευγμα|Πιστευουμε στους νεους των 20, των 40, των 60!νεους στην ψυχη!στην αντιληψη!που εχουν αφησει πισω τα στερεοτυπα και τις παθογενειες|Στην πολιτικη δεν εχουν σημασια οι προθεσεις, αλλα τα αποτελεσματα|Αυτη η χωρα ειναι αυτο που ειναι γιατι οι πολιτες της ειναι αυτο που ειναι|Μια απο τις τιμωριες που δεν καταδεχεσαι να ασχοληθεις με την πολιτικη ειναι οτι καταληγεις να σε κυβερνουν οι κατωτεροι σου(ΠΛΑΤΩΝ)

Σύντομο Βιογραφικό


Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1987 και κατάγομαι από το Μαρτίνο Λοκρίδας Φθιώτιδας. Είμαι γιος του Αριστείδη και της Ευθυμίας. Το 2010 αποφοίτησα από το τμήμα Διοίκησης και Οικονομίας όπου σπούδασα Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων. Στη συνέχεια εκπλήρωσα τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις από το τάγμα επιθετικών ελικοπτέρων (Apache) στην Αεροπορία Στρατού. Το 2013 ολοκλήρωσα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ( Α.Σ.Ο.Ε.Ε.) στον τομέα της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού. Μιλάω Αγγλικά σε άριστο επίπεδο και Γαλλικά. Έχω εργαστεί ως πωλητής την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας στην εταιρία Venue Retail και ως Προϊστάμενος Ορόφων στο Ξενοδοχείο President της Αθήνας. Σήμερα εργάζομαι ως σύμβουλος στην εταιρία ΒΙΟελλάς σε θέματα πιστοποιήσεων στις τουριστικές επιχειρήσεις. Στον ελεύθερο μου χρόνο μου αρέσει να ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο, το  σκι και όταν το επιτρέπουν τα οικονομικά μου λατρεύω να πηγαίνω ταξίδια. Παράλληλα τα τελευταία δύο χρόνια είμαι μέλος της Κοινωνίας Αξίων και συμμετέχω ενεργά σε διάφορες δράσεις της.

Share this:

CONVERSATION

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου